Εκπαιδευτική εκδρομή του σχολείου
Την Τετάρτη 29 Απριλίου 2026 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η εκπαιδευτική εκδρομή του σχολείου μας στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων «Γαστρονομικές Γέφυρες» (Α΄ Λυκείου) και «Θέατρο – Ζω στη Βιβλιοθήκη του Σχολείου μου» (Β΄ Λυκείου).
Στην εκδρομή συμμετείχαν 43 μαθητές και μαθήτριες με τη συνοδεία εκπαιδευτικών του σχολείου, ενώ το πρόγραμμα περιλάμβανε επισκέψεις σε σημαντικούς ιστορικούς και φυσικούς προορισμούς της Ηπείρου.
Πρώτος σταθμός ήταν η Ιερά Μονή Ζαλόγγου, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά έναν τόπο με ιδιαίτερη ιστορική και συμβολική σημασία. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν τον αρχαιολογικό χώρο της Κασσώπης, όπου παρουσίασαν θεατρικό δρώμενο, συνδέοντας τη βιωματική μάθηση με την ιστορία και τον πολιτισμό.
Η εκδρομή συνεχίστηκε στην Πάργα, όπου οι μαθητές περιηγήθηκαν στην πόλη, ξεκουράστηκαν και γευμάτισαν απολαμβάνοντας το όμορφο παραθαλάσσιο περιβάλλον.
Τελικός προορισμός ήταν η περιοχή της Γλυκής και ο ποταμός Αχέροντας, όπου οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και συμμετείχαν σε οργανωμένες δραστηριότητες στη φύση. Συγκεκριμένα, είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ιππασία, τοξοβολία και ράφτινγκ, αναπτύσσοντας τη συνεργασία, την αυτοπεποίθηση και την επαφή με το φυσικό περιβάλλον.
Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με την επιστροφή στο σχολείο το βράδυ της ίδιας ημέρας, αφήνοντας στους μαθητές όμορφες εμπειρίες, γνώσεις και αναμνήσεις.
Κείμενο: Ο. Παλιάτσου
Φωτογραφίες - Φωτογραφική Σύνθεση: Μ.Μόσιαλου
Αρχική
Το σχολείο
Ενημέρωση Μαθητών
Ανακοινώσεις
Εκδηλώσεις
Ελεύθερη Έκφραση
European Path (e)Motion
A.R.C.H.
Hydrantages
T.P.P.S.
Ecorestart
Η Πόλη
Επικοινωνία















