Τελετή Αγιασμού
Σήμερα ήταν μια ξεχωριστή μέρα, καθώς πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός, σε κοινή τελετή Γυμνασίο και Λυκείου, για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Μαθητές, γονείς και καθηγητές συγκεντρώθηκαν στην αυλή του σχολείου και ο ιερέας τέλεσε τη λειτουργία και ευλόγησε όλους με τον αγιασμό, δίνοντας ευχές για υγεία, πρόοδο και καλή συνεργασία.
Ακούστηκαν λόγια ενθάρρυνσης από τους διευθυντές του Γυμνασίου και Λυκείου που τόνισαν τη σημασία της προσπάθειας και της συνεργασίας!
Ευχόμαστε μια καλή και δημιουργική Σχολική Χρονιά σε όλους.
Κείμενο, Φωτογραφίες και
Φωτογραφική σύνθεση: Μαρία Μόσιαλου
Αρχική
Το σχολείο
Ενημέρωση Μαθητών
Ανακοινώσεις
Εκδηλώσεις
Ελεύθερη Έκφραση
European Path (e)Motion
A.R.C.H.
Hydrantages
T.P.P.S.
Ecorestart
Η Πόλη
Επικοινωνία















