Τελετή Αγιασμού

 

Image 001

 

 

Σήμερα ήταν μια ξεχωριστή μέρα, καθώς πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός, σε κοινή τελετή Γυμνασίο και Λυκείου, για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Μαθητές, γονείς και καθηγητές συγκεντρώθηκαν στην αυλή του σχολείου και ο ιερέας τέλεσε τη λειτουργία και ευλόγησε όλους με τον αγιασμό, δίνοντας ευχές για υγεία, πρόοδο και καλή συνεργασία.


εικόνα Viber_2025-09-11_09-48-34-180


Ακούστηκαν λόγια ενθάρρυνσης από τους διευθυντές του Γυμνασίου και Λυκείου που τόνισαν τη σημασία της προσπάθειας και της συνεργασίας!

Ευχόμαστε μια καλή και δημιουργική Σχολική Χρονιά σε όλους.


Κείμενο, Φωτογραφίες και

Φωτογραφική σύνθεση: Μαρία Μόσιαλου

Το Blog του Κεραυνού Πολιτιστκός Σύλλογος Φιλαρμονικός Σύλλογος