Party Νεολαίας


Την Τετάρτη 28 Οκτωβρίου, μετά την παρέλαση, στο προαύλιο του ΓΕΛ Θεσπρωτικού οι μαθητές του λυκείου διοργάνωσαν για πρώτη φορά party, το οποίο και μετονομάστηκε σε party Νεολαίας. H πρώτη αυτή απόπειρα προσέλκυσε άτομα διάφορων ηλικιών, καθώς η διαφήμιση από τους μαθητές προκάλεσε το ενδιαφέρον του κόσμου.

 


Στόχος των μαθητών ήταν όχι μόνο η αποκόμιση εσόδων αλλά και η διασκέδαση όσων παραβρέθηκαν στην εκδήλωση.

 

 

 

 

 

Κείμενο - Φωτογραφίες

Μπόμπορη Θεοδώρα

Το Blog του Κεραυνού Πολιτιστκός Σύλλογος Φιλαρμονικός Σύλλογος