Εκδήλωση Μνήμης για την Επέτειο της 17 Νοεμβρίου
Με μεγάλη επιτυχία έγινε στις 15/11/2013 η εκδήλωση μνήμης για την επέτειο της 17 Νοεμβρίου.
Η η εκδήλωση ήταν κοινή για το Γυμνάσιο και το Λύκειο, και την επιμελήθηκαν οι μαθητές της Γ' Λυκείου με την επίβλεψη των κ.κ. Ζήκου Ελένης και Παυλίνας Λώλη.
Παρακολουθήστε μερικά στιγμιότυπα από την γιορτή.
Φωτογραφίες και Video από την Ινα Καρανζτοπούλου
Αρχική
Το σχολείο
Ενημέρωση Μαθητών
Ανακοινώσεις
Εκδηλώσεις
Ελεύθερη Έκφραση
European Path (e)Motion
A.R.C.H.
Hydrantages
T.P.P.S.
Ecorestart
Η Πόλη
Επικοινωνία
















